Helgen tillbringades i Tidaholm hos Daniel & Johanna. Och lille Jack. Grabbarna har LANAT, Johanna har servat alla med mat, kaffe, öl och fika. Jag har mest suttit i soffan och myst med Jackis. Även Shaggy har busat med lilleman som nästan kryper. Dom var så fina ihop! :) 
 
 
 
Lite bus hans med också såklart, här åker Martin trädgårdstraktor.....
 
 
 
Och lite allvar. Jag o Johanna har pratat förlossning, amning, tankar och funderingar. Känns bra att ha någon som jag vet att jag kan prata med om sånt. Har även fått en massa tips på saker bra att ha, och vad man kan strunta i men som alla säger att man måste ha. Typ amningskudde. Helt onödigt enligt Johanna, man helt ovärderligt för någon annan. Så återigen, man måste följa sina egna tankar. 
Utefter de funderingarna har jag i alla fall gjort lite beställningar på överraskningar till bebisen. Och mej. Och pappaMartin. Bilder kommer. I sinnomtid. ;) 
 
//Néa
 

Kommentera

Publiceras ej