Åh åh åh åh! Det var sååå bra igår! 
Underbart att träffa så många av mina fina kollegor-vänner och god mat, många skratt o fina samtal... precis som jag hoppades på! Eller nej.... bättre!  :)
 
Natten  dock blev inte så bra... Vi var hemma runt halv tre, och får väl skylla oss själva när vi bökat med lillfia mitt i natten.... Vi åt lite o la oss vid 3 men det tog inte lång tid innan Noomie vaknade igen. Yrvakna letade vi efter en napp (Varför är ALLA nappar alltid borta på natten??) kokade ersättning och sjöng "trollmor" för tösen som tyckte vi förstört hennes skönhetssömn. Vid 6 var jag uppe och konstaterade att jag kunde ha sovit 3 h,  förutom allt nappletande, matade och sjungande. 
 
Men vi drog oss i sängen och tog en lugn förmiddag. Eftermiddagen skulle gå i renlighetens tecken, vi hade verkligen bestämt oss för att städa! Well, jag körde damsugaren sovrum-hall-kök-vardagsrum, Martin grejja de på övervåningen. Sen såg vi film och åt kvarg istället. ;)
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej