Idag är en riktig trött-dag. Jag vaknade vid 9 efter ca 8 timmars sömn. Låg o vände mig i sängen till nätan 10 då jag gick upp och åt frukost. Sötyoughurt med myssli och en kopp the. Jag kollade lite på teve... läste mailen... sen tänkte jag att nej det är nog bäst att jag bäddar nu. När jag hade bäddat sängen satte jag mig på den för att ta på mig strumpor (det går inte riktigt att göra ståendes längre...) Och det var så skönt.... så jag la mig ner och låg där halvdöd tills klockan var nästan halv ett. Då tvingade jag mig själv att gå upp igen och äta lunch. Det blev en avokado.
Sen satte jag mig i soffan och här sittr jag nu, en timme senare, och inser att jag har bråttom till jobbet då jag varken har fixat matlåda eller klätt på mig än. Och jag ska åka om en halvtimme. 
 
Så hima trött idag. Usch. Hoppas på en dag med mycket att göra på jobbet så jag håller mig vaken. I värsta fll har jag och bästa kollegan F satt upp en plan för hur vi ska fördriva tiden. Varenda sladd på kontoret ska dammas av, kopplas ur, och dras om i en mer organiserad hurva. Så... då har vi nått att göra i alla fall. ;) 
 
Men, man ska ju lyssna å kroppen säger de så jag vet att jag gjort helt rätt i att inte göra nånting före jobbet idag. Dock känns det inte helt rätt. Det känns som att jag är en svikare som inte ens går ut med hunden innan jobbet. 
 
/Néa

Kommentera

Publiceras ej