Ja off to julmarknad! Haha jag o lillan gick runt på... 10 minuter ;) var väl inte jättemycket att kolla på för det första, och var väl inte heller sååå intresserad av lotterier och tombolas.. Men, är det Julskyltning så är det ;) 
Hade som ni ser mitt sällskap sovandes i sjalen. Fick många frågor om sjalen, framförallt av "tanter" 50+
Jag vet inte, det är väl rätt vanligt nu med sjal, tycker mer eller mindre alla sjalar :P Men det verkar endå vara så överraskande att se... jaja. Jag körde en chansning i alla fall och tog inte med vagnen. Jag kände på mig att jag inte skulle gå på marknaden så himlans länge och då kändes det mest jobbigt att kånka runt på vagnen. Det gick ju superbra (hon somnade på en gång) så det blir nog bara sjal fler gånger! :)
 
Började dock med att köpa lussekatter o överrasknings- hälsa på Viktor&Matilda. De var dock barnfria för dagen och höll på med julgardiner och julklappar.. men vi fikade och fick lite extra julfeeling av allt deras fix :)
Så ikväll har jag fixat adventsljusstaken och smygpyntat med tomtar ;)
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej