Hahaha! Jag stormade in till den ännu nyktra och lite blyga samlingen människor, mina kollegor, medarbetare och chefer. Flängde med mitt långa hår över deras ölglas och skrattade åt mig själv medans de andra tittade lite besvärat på mig. 
 
Igår var det "firmafest" med Bästaste SB20. Alltså fest med min "avdelning" på jobbet :) vi skulle  bowla o sen käka buffé, mysigt med typ 30 pers där :)
 
Vad hade jag gjort då? 
Först o främst: felplanerat dagen. Jag skulle "svänga förbi a6" innan festen men insåg precis innan jag åkte att a6 stängde en timme innan jag tänkt och, ja då gick ju inte det. Så istället fick jag sätta mig i soffan en timme till innan jag åkte. Och vad hände då? Jo givetvis blev jag istället sen... 
 
Eftersom vi varit förkylda i huset kände jag att jag behövde nässpray, så  på vägen, fast jag var sen, sladdar jag in på en mack. Köper en cola, nässpray och alvedon, sminkad o fixad för utekväll. Tjejen i kassan önskade mig en bra kväll ;)
 
Jaja, jag kom fram i tid tillslut, och lyckades hitta en parkering. Vi bowlade och jag var riktigt dålig faktiskt :P men  några gånger fick jag till det och då kändes det ju kul  ;) Em av grabbarna slog 6 STRIKES irad! Sjukt bra! Han skyllde på tur men jag tror nog han övat... Efter bowlingen åt vi middag och sen bar det av till krogen! Jag skulle bara vara med en liten stund men klockan tickade på rätt fort....... Jag skulle köra hem så kunde inte tro att det skulle vara kul så länge som det var, men men... Klockan var 01 när jag tillslut satte mig i bilen och började rulla hemmåt. Efter att jag pumpat o duschat kraschade jag i sängen. Halv tre. 
 
Halv fyra (alltså två timmar senare....tack o lov!) Vaknade Noomie! Och dagen var igång. Nä - vi ammade och hade oss ett tag, men vid 5 tiden var det kört.
 
Sen dess har jag sovit 2 timmar totalt. Så,  inte nån jätte pigg söndag idag ;)
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej