Imorgon smygstartar vi vardagen.. semestern är slut och vi böjar med en kvällsvecka för mig. Det innebär att Martin jobbar 6-12 och jag 15-23:30. Genom att göra så har vi kunnat spara in lite föräldradagar (vi har kört så sedan februari) och jag hade inte velat ha det på nått annat sätt. Asså... visst har det varit jobbigt när jag varit trött efter att ha jobbat kväll men ändå ska upp o grejja med Noomie... det har det verkligen. Men.. Martin & Noomie har fått mycket tid tillsammans, jag har kunnat jobba men ÄNDÅ varit ledig... ja jag vet inte men... det blev bra.

Ändå känns det rätt jobbigt att tänka på att det drar igång nu. Jag vill inte vara ifrån henne en enda sekund... tänk om jag missar..... allt. . . Jag vet att det är en del av livet aTT di små blir stora men... Och hon ska få egna erfarenheter och upplevelser för att bli en egen individ men... jag vill ju vara med där! Jag vill se henne och dela det med henne.... men.... åh. Ändå ska jag "bara" jobba 2 dagar denna vecka. Sen är jag ju hemma resten o kan hitta på massa kul 😊 men ändå..

Oj nu svamlade jag nog iväg... äsh det är sent. Jag är trött. Jag ha r grejjar i köket som vanligt haöva natten.... gamla kylen är tom nu iaf. Hoppas vi kan sälja den imorgon så vi får lite plats...

Godnatt!
//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej