Alltså, vet ni hur härligt det är med en dag i backen?! Fast först var det isigt och hårt, sen blåsigt och jag frös om fötterna. Sen höll jag på att ramla så vi tog paus.... haha ja ni hör ju, jävligt mysigt! Men förutom det så kändes det fantastiskt att åka lite slalom igen (två år sedan sist, förra året var jag ju gravid...) och när vi kom hem hade jag sååå ont (träningsverk) i benen ;) 
 
 
 
Mamma var barnvakt,  men Noomie sov hela förmiddagen i vagnen, och efter lunch busade hon lite i värmestugan. Så himla skönt att kunna göra nått med henne på lite avstånd men endå bara några meter bort om det skulle vara nånting. Jag måste verkligen öva på att vara ifrån henne........ ibland är det skitjobbigt! Men ibland glömmer jag bort totalt att fundera på hur hon har det,  och då kan jag gå in 1000% på det jag gör o helvete vad roliga dom åken blev!! ;)
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej