När vi varit bortresta så har våra snälla grannar tagit in posten åt oss. När Martin hämtade all post,  låg där bland räkningar och reklam ett paket! Till mig! 
 
 
Jag kände inte igen handstlien, och kunde inte tyda poststämpeln på frimärkena. Vem har skickat vad?! 
Så jag öppnade paketet och fick fram; 
 
 
What?! Yeey!! Villervalla-tröja! Med stjärna! Shit vad fin! Perfekt storlek också! 
Men vem har skickat en villervalla tröja?? I rätt storlek? Hur sjutton...?  Vem...? 
 
Jag frågade Martin men han tycktes på riktigt inte veta. Det blev nästan obehagligt där en stund.. vem fan har skickat den?! 
 
Jag var väldigt glad för tröjan, det var ju precis en sån jag kollat på för bara någon vecka sen. Men hur kunde nån veta det? Och hade koll på storlek på Noomie? Är det nån som försöker pranka mig?  Genom att köpa barnkläder......? 
 
Men sen kom det fram. Det var Johanna som köpt tröjan o skickat den till mig. Jahaaa. . . ! 
Tack! 
Tack tack tack tack!  😉 
 
Nomsan sov gott i den i bilen från Huskvarna, när vi varit där o hälsat på hennes farmor en sväng. Och titta! Ny bilstol har vi också ordnat, inför den långa resan till Norrland var det ett måste. Tack igen, Johanna! 😊
 
 
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Johanna

29 Mar 2016 18:59

Haha skulle aldrig sagt något som var tänk från början :P men kul att den passade iaf ;)

Svar: Haha nä det var tur att du sa det! Annars hade jag blivit galen av nyfikenhet efter en stund! ;) tack 😙
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej