Jag kan verkligen inte fatta det..... JAG HAR EN ETTÅRING?!!! 
Jag brukade se på mig själv i spegeln innan vi fick barn och tänka, "ser jag inte ut som en mamma såsäg?!" 
Sen kom bebisen  och jag har sakteliga kunnat identifiera mig med att vara en bebismamma nu ser jag mig själv i spegeln och bara...va?! Har hon barn?! 


Haha, Japp här har ni mig! En trött morsa med håret i en tovig toffs och gammalt smink under ögonen. Snygging! 😆

Åter till Noomie 😉
Det är en rätt glad  toffsa vi har. Hon är envis och vet precis vad hon vill, men hon är nöjd med det mesta och bara hon har nått att pilla med så är hon glad. Ja så länge "det hon leker med" gör som hon vill. Fastnar vagnen vid tröskeln blir det ett himla liv! Är lådan för trög att dra upp lär du höra det,  och säger mamman AJAJ till nått Noomie verkligen vill ha....... ohmy. Dom säger att dom börjar trots vid 2.........Ja nä trotsa gör hon väl inte,  men hon blir sur om hon inte får som hon vill. 😉 konstigt, ytterligare en sak vi inte vet vart hon kan ha fått det ifrån.....😉

Jag tror hon börjar gå närsomhelst nu. Några steg tar hon mellan möblerna typ, kanske 3 max utan att hålla i sig. Det känns konstigt, ska hon verkligen GÅ snart?! Det var det där med bebis....

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej