Kvällsvecka för mig denna vecka och hjälp vad jag är effektiv!  Har nog aldrig hunnit med så mycket på dagarna före kvällsjobb tidigare, brukade planera massa saker sen bara orka hälften.. men nu orkar jag! I måndags körde jag 3 maskiner tvätt, träffade Joel & Hanna i lekparken och grejade i trädgården. Igår var vi hos grannarna o fikade en lång stund, lagade matlådor o så lämnade jag N lite tidigare på fsk. Idag har jag packat i ordning allting (typ) inför PÅSKRESAN! Vi slänger in oss i bilen efter jobbet imorgon och burnar upp till Härnösand över påsk. Förutom packningen har jag duschat o Noomie badat, vi har ätit lunch o nu sover N. Jag ska vila en liten stund sen ska jag gå o pynta en buske med lite fjädrar så det blir lite påskfeeling i trädgården 😉
 
Skönt att vara effektiv o få mycket gjort. Och skönt att ha mycket tid med världens bästa unge också. Dock hällde hon ut sitt glas med appelsinjos över hela köksbordet o hela tallriken med mat vid lunchen. Strax efter att jag sagt åt henne att dricka försiktigt. Alltså helt medvetet vänder ungen glaset upponer över alltihop.... jag blev galen. 
Men förutom sånna smågrejer är hon riktigt mysig 😍😉
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej