Wiiiiihoooooo!!!!!!!! 
"Sprang" 3 km i duggregnet efter jobbet, och var så jäkla peppad när jag kom hem att jag körde ett mini-styrkepass också! 😁🤣
Sen.dog.jag. klassikern att ta ut sig förmycket i början... mjo... 
 
Martin hämtade Noomie på fsk o åkte till affären. Månadens storhandling själv med huliganbarnet.. wow 😍 säger jag. Årets pappa 😘
 
Så jag kunde  köra hem i lugn o ro, slänga ut hunden, byta om, värma upp o sen sticka ut. I ärlighetens namn tog jag ut mig några gånger o sprang för fort så jag helst ville svimma när app-rösten sa "Gång. 100. Meter" Men tricket är ju då att ta djupa andetag o gå så-långsamt-som-man-kan i de där 100meterna så att när det är dags att springa igen kan man ta det lugnt men ändå "springa" eh.. ja.. lunka. Stånka. Jogga. Fulgå. Nåttsånt. "Njutlöpning" sa en kollega idag... fast det är fan ingen njutning i det för min del 😛 
 
//mamanéa 

2 kommentarer

Becca

25 Apr 2017 21:57

Vi kan do dis!!! :)

Svar: Hehe yes we can!
Linnéa Lundgren

Becca

25 Apr 2017 21:57

Hejja! Hejja! Hejja!

Kommentera

Publiceras ej