Redan onsdag alltså.. hjälp vad fort det går när det väl drar igång. Måndagen var ett rent kaos. På morgonen  gick vi upp tillsammans och käkade frukost innan vi tog varsin bil o körde iväg med. Martin skulle.lämna Noomie, jag fick däremot vända i Skillingaryd för att åka hem o sätta  in hunden... japp, vi glömde Shaggy utomhus 💪 🙈 
 
Sen var jobbet  helt upp o ner. Alltifrån personal som gått o väntat i 4 veckor på att ställa kluriga frågor till mig, till omritning av planeringar, tusen personer inblandade i olika diskussioner och... ja det går inte riktig att beskriva såhär odetaljerat utan att avslöja förmycket... mem vi kan säga att när jag gick hem vid 16 var det bara mos kvar i mitt huvud. Jag hämtade Noomie, vi snabb-handlade, lagade lite mat hemma o sen gick jag o la mig. 
 
Igår o idag har känts lugnare, lite för att jag kommit in mer o mer i det som händer o lite för att det inte tycks brinna riktigt så myclet överallt. Kontrollen börjar krypa sig på 😉 idag har jag t.o.m. fått saker gjort som egentligen hade kunnat vänta men lika bra att bocka av det o för varje grej man tar direkt.... 😊 
 
Jag har inte söndagsångest längre men jag har svårt att somna och jag längtar till helgens bravader.. Dock längtar jag till imorgon också då det är flera intressanta möten inbokade som ett pärlband efter varandra, jag vill verkligen se vart allting landar.... men först, ska jag & Noomie till sjukhuset i Värnamo för uppföljning av astmamedicinen som hon fick i våras. Noomie ser fram emot rutschkanan i väntrummet! 😆
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej