Första veckan är klar och... ja herre gud. På mitt jobb har det varit så sjukt galet rörigt o varje dag har livet kastats runt lite ytterligare mot dagen innan. Martin har haft mycket att göra efter semestern o Noomiestackarn har inte fått i närheten av en mjukstart. Det blev 4 dagar 7-17 för henne, o en dag när hon lämnades 11 men då hade vi varit hos läkaren i Värnamo först. 
 
I måndags var jag så trött att jag helt gråtfärdig klockan 20 la mig innan ens Noomie hade somnat helt. I onsdags hade Martin en sån kväll o somnade tidigt. O i Torsdags var det Noomies tur, hon somnade före 7 och sov sen hela natten. Stackars lillgnäll. Vi trodde att hon hade feber på morgonen men när hon väl vaknade var hon hur pigg som helst.
 
Nu är det helg, och Martin är ute o springer milsrundan själv. Jag har ju sprungit 2 gånger med honom o då har han fått köra barnvagn med Noomie så det är nog skönt för honom att springa själv 😉 Helgen kommer gå i kalasandets tecken, först ska jag fira en kollega som fyller 40 idag, med lite fika o paket. Martin får då va hemma med Noomie o en kompis som vi lovatvara barnvakt till. Så det blir lek hela dagen och sen imorgon ska denna kompis ha kalas o då är vi bjudna till dem. Kul! Ska försöka fika lite lagom dock, vill inte tappa mitt hälsosamma jag nu när jag kan springa så långt o tränar så mycket... Vi får se hur det går... 😉
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej