Okej det där med att gå på temafest när du inte fattar NÅNTING om temat..... hehe spännande kan man ju säga! Dagens 40-års-party hade temat "Doctor who". En serie, som jag efter dagens fest faktiskt skulle vilja kolla på. 😊 Men innan jag gick dit idag visste jag inte mycket om denna serie utan hade googlat mig till lite bilder på viktiga saker/personer/händelser. Och av det scrapbookade jag ihop ett grattiskort..
 
 
Detta är Tardis, en tidsmaskin. 
 
Japp. Ungefär så mycket visste jag innan dagens festligheter som sagt så med kort o paket åkte jag till metropolen Nässjö o lämnade Martin, Noomie & "extra barn" hemma. 
 
 
Festen bestod av mat, tårta, massa spännande möten med nya människor, en tipspromenad med frågor om "doktor who" och sen presentöppning. Jag kände absolut endast födelsedagsbarnet men alla var supertrevliga och lättsamma att prata med och jag gjorde några nya spännande bekantskaper. 
 
Sen åkte jag hem igen, till Martin o två småtjejer som varit i lekparken, promenerat till Rasta o ätit glass, kollat på film, haft pannkaksfest och lekt med varenda grej i hela Noomies rum. Såg det ut som. 😆 Det hade gått jättebra hela dagen och jag hjälpte bara till att städa undan lite sen var det dags för nattning. Martin är ju helt amazing alltså! 😊 
 
Nu ska jag fila på ett spännande inlägg om barnuppfostran... det var länge sen sist men det hände en lite rolig grej ikväll som fick mig att fundera.. hmm..... mer om det senare 😉
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej