Hahaha försökt få till en snygg bild tillsammans..?! Alltså... lite sorgligt kanske men ovan bild o resterande bildserie är typ enda bilden som finns på mig o Bex. Eller njae, nån från hennes/deras bröllop finns ju också men där är väl Martin&Chrille med också??
 
Idag har vi iaf haft tjejtid o umgåtts bara vi.💚 Inte hela dagen dock, jag jobbade först till 16.45 med både budget, jullunch och personalfrågor på schemat. Men sen möttes vi alla upp utanför Martins jobb o Martin åkte med Alexis o Noomie till Leos lekland, Chrille åkte ärenden och jag o Becca åkte till en kompis till Becca som är Mary Kay konsult. Där fick vi sminka oss och prova massa olika produkter och prata till punkt varje gång och hade riktigt mysigt. Jag köpte med mig en rouge och lite hudvårdsgrejjer, och Becca köpte lite smink. Sen var vi snygga o tillfixade o skulle äta nått innan vi åkte hem, det blev med Max 😂
 
 
Riktigt härligt att göra nått "bara vi", och som grädde på moset efter den här mysiga veckan när vi haft huset fullt ☺ fullt av kärlek 😊
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

24 Dec 2017 21:56

Det må vara den enda bilden. Men den gör mig så fantastiskt glad när jag ser den! <3 Tänk att jag fann dig, där ute i skogen i ett pundarhus... :D Det där hade kunnat misstolkas inser jag nu så här efter att jag skrivit det. Hahaha! xD Puss!

Svar: Haha det där lät så fel!! 😂 Men.. ändå rätt 😉😘
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej