Jag och min stora mun var såklart tvungen att ta på mig ansvaret för att fixa presenter till förskolepedagogerna till Noomies Luciaframträdande. Dock har alla mina bilder på mobilen sorterats om så jag hittar ingenting... men en bild på presenterna i alla fall 😊
 
"Coockie-in-a-jar"
 
Jag tycker de blev rätt söta iaf 😊
 Jag älskar hyacinter!! Syns det eller? 😆 i köket har jag... hmm.. 4 olika "blomarramgemang" med hyacinter, mossa, granris och lite pynt. Får väl ta o fota dem någon dag.. ☺
 
Igår grejade vi ordentligt i vardagsrummet! Upp med sista fodret runt fönstret idag, seeeeen tycker jag vi kan montera soffan i vardagsrummet. Vi får väl se om Martin håller med.... 😉
 
Jag tjuvpyntade iaf fönstret utan lister. Snaaaart så! 
 (Fantastiska kaos.) 
 
//mamanéa 
 

Kommentera

Publiceras ej