Asså...Hjälp. 
 
Den senaste veckan har läggningarna varit helt bedrövliga. En timme ungefär har det tagit med skruv, knorr, bankbank upp ner hit o dit. Fippel knippel snurra runt. Daaaaaaaaahh!! Bara sov!! 
I vanliga fall har läggningarna tagit oftast runt en kvart. MAX 30 min, o då har vi reagerat på att det tagit lång tid..
 
Spelar ingen roll om det är jag eller Martin som nattar heller. Men nu har jag tagit de tre senaste kvällarna o imorgon ska Martin ut med jobbet så.......pheuw...
 
Det där berömda samvetet klampar in såklart, jag blir helt galen på hennes snurrade och vill bara ta tag i Noomie, lägga ner henne och skrika till henne "SOV!!!!"
Men så ja, samvetet.... fan Linnéa, man kan inte klandra ett barn för att hen inte kan somna........ hua. Magklump.
 
Nä. Jag tror banne mig mamma får ta nattningen imorgon. Efter mello såklart 😜
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej