Ett kalas för TVÅ födelsedagsbarn 😍
 
 Smarta! Noomies kusinskara består nu av 12 barn. Från... Ja vad är äldsta? :/ 14? Yngsta är iaf 4 månader. Nu fyller 2 av barnen år i Januari så passande nog slog de ihop kalasen! Bra idé, vi måste samköra kalasen mer hörni! 😃 Jag o Noomie åkte själva för Martin var väldigt tvungen att fiska. Asså detta eviga fiskande.. Ibland blir jag så less på det. Men idag fick han faktiskt en riktigt STOR fisk så jag får väl grattar honom.... Hejja dej älskling! 😉😎😚
 
 
Igår fick jag iallafall vara lite kreativ 😃 att det är så svårt att få till tid att vara det nu... speciellt när jag inte har mina pysselsaker framme utan allt är undanstoppat i tusen små lådor som är travade på varandra istället för lättåtkomliga i en hylla 😭 mammalivet..
Men! Martin skulle fixa betesfisk till ismetet  och Noomie älskar att titta på fiskarna nere i källaren så såklart fick hon följa med pappa på lite äventyr. Så egentid för mig! Först tog jag med Shaggy ett varv i spåret, och sen pysslade jag lite. 😃 (Vi har inte alltid fiskar i källaren...)
 
Jag gjorde varsit kort till födelsedagsbarnen. Babblarna går väl hem hos alla barn nuförtiden?! 😅
 
 
Å William som gillar bilar.... haha ja snyggaste bilen jag ritat på länge 😉 Det är verkligen inte själva ritadet som är min grej 😛
 
 
Men men, kul vare. 
 
Och kalaset blev bra, standard a la Dambergs med massa ungar, kaos,kaffe o fika i överflöd.... Och så alla dessa renoveringar 😑 Efter kalaset blev det pizza i soffan som uppladdning för nästa vecka. Sista veckan. 5 dagar. Seeeeen blir det SEMESTER 😍😍😍
 
 
//Mamanéa 
 

Kommentera

Publiceras ej