Första morgonen i Luleå blev tidig.. eller kanske egentligen inte. Men jag hade sovit så dåligt. Först var det svårt att somna efter en lång dag i bilen o sen lite för mycket godis i magen...och sen vaknade jag vid 01 och behövde kissa. Vid 5 vaknade Noomie o tyckte det var morgon. Det tog ett tag innan jag lyckades få henne att somna om... så när klockan var 8 o Noomie vaknade igen var jag  helt slut. Jag tog mitt täcke o la mig på golvet i Alexis rum. Snart kom  Alexis o lekte med Noomie så jag kunde faktiskt ligga där o halvslumra tills de andra vuxna behagade vakna 😆 
 
Efter att alla ätit frukost packade vi oss iväg och åkte ner på stan. Vi hade egentligen bara ett mission, att köpa lite vin till kvällen, men det blev en del butiker vi kollade i, vi åt lunch på en taibuffe och tjejorna sov i vagnen så föräldrarna kunna gå runt i lugn o ro. 
 
När vi kom hem till lägenheten igen samlades alla i soffan ett tag. Jag var helt slut o ville sova en stund... semesterhäng..... där o då kändes det som om tiden stod stilla. Som om det var hundra år sen vi sågs men som om vi varit här i en evighet. Vi har verkligen ingen brådska här. Vi gör det vi vill, eller oftast det som barnen vill/behöver. 😉 Äter. Leker. Vilar. Repeat. Semester kallas det tror jag. ❤
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej