Jag sprang idag! Vecka 4 är igång och... jag räknade fel. Och 400m extra att springa är liksom väldigt långt...... 😂
 
Jag började väääääldigt långsamt. Sen fick jag håll. Jag kunde om jag verkligen koncentrerade mig på det, andas så pass lugnt att hållet... höll sig borta 😉 men så fort jag andades slarvigare var hållet tillbaka med ett hugg.. efter några "gång 100 m lågintensiv löpning 400m" hade jag kontroll på hållet, sprang lagom fort o tyckte att det kändes bra. Men där någonstans tappade jag räkningen o när jag tänkte "nu borde det vara varv 10. MÖÖÖJLIGEN varv 9..." så var jag bara på 8..... sjukt jobbigt faktiskt.... 😐 
400 meter är också rätt långt. Det är liksom.. en halv kilometer! Nästan.. jag har ont i benhinnorna nu efteråt men inte så värst när jag sprang.. men knät kändes bra iaf, jag lånade Martins knäskydd o jag tror det var riktigt bra.. får nog köpa mig ett eget.. 🙂
 
 
 
 
Förutom träningen då.. 😉 
Vattnat mina potatisar.. fick äntligen ner dem i landet i helgen! Grävde land med min rygg... verkligen INTE ergonomiskt..... jobbet har  varit på utbildning måndag o tisdag. Så mycket att "ta igen" igår o idag. Känner mig rätt så i fas inför helgen 😎 
 
Martin ska springa tough viking igen på  lördag så jag o Noomie blir själva. Får se vad vi ska roa oss med... 
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

12 May 2017 21:11

Åh! Hejja! Hejja! Du är så himla duktig! Kämpa! Kämpa! :-*

Kommentera

Publiceras ej