Asså fy! En propp gick igår, någon form av huvudsäkring, vilket gjorde större delen av huset strömlöst. Ja i stort sett allt utom några nya elledningar vi drog till köket, så som tur är har kyl/frys o spis fortfarande ström.. Och pelletspannan stängdes av. Det var på kvällen precis när vi skulle lägga oss, vi försökte byta säkring men hade ingen i reserv hemma. Så det var bara att försöka sova...Och det gick bra. Förutom att Noomie kissade i sängen och det var ett himla ståhå med det vid 3-tiden.  
 
Men nu på morgonen, fyyyyy alltså!! Jag ligger kvar under täcket så länge jag kan med Noomie tryckt mot mig. Men nu är det dags att dra sig upp och jag hoppas vi inte fryser ihjäl innan vi tagit oss hemifrån idag.. jag hoppas också att strömmen inte gått till elbilsladdningen, och att Martin får tag i en ny säkring idag.... fy sjutton så kallt!!
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej