Hejsan! En hel vecka har visst gått och jag har sån sömnbrist! Nån natt var Noomie uppe o härjade, men mestadels har jag helt enkelt bara gått o lagt mig försent. Ush. 
 
Idag står det KALAS på schemat, Noomies yngsta kusin Isabelle fyller 1! Det blir en mysdag för mig o Noomie, vi åker till a6 först och köper present o äter lunch. Dock känner jag mig lite förkyld men jag hoppas jag är piggare efter frukost.. .. men Martin får iallafall vara hemma oooooooch: 
TAPETSERA! 
 
 
Vi hämtade tapeterna i veckan, det blir en "lila" fondvägg o 3 väggar med träd.. Vi är ju lite crazy vad det gäller färgval och mönster, dom rosa fåglarna är ju inget klassiskt köks-mönster direkt. Men där känns de helrätt för oss så  jag hoppas verkligen att det blir bra i vardagsrummet  också. 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej