Jojo rätt vackert må det vara men jääääävlar vad mycket löv det är.. Jag o Noomie kämpade rätt tappert nån timme i förmiddags men, syns ingen större skillnad. Jag ringde Martin o bad han köpa med en lövblås på vägen hem 😆 vi har pratat om det varje år men det har inte blivit av. Istället brukar Martin stå där ute o svära en helg för att få undan det mesta o sen har jag gått o småkrattat resten av hösten... Men det här hösten har vi så mycket annat. Martin jobbar den här helgen tillexempel, o vi har fortfarande inga lister i vardagsrummet.. Vi får se hur vi ska lösa det... bensin o ett par tändstickor...? Nääää.... 
 
När vi kommit in åt vi lunch o sen skulle Noomie sova. Då tog jag äntligen tag i mig själv o tränade ett rätt hårt pass! Väldigt mycket ben-övningar var det vilket lär kännas... Det kändes dock väldigt bra i ryggen! Jag har faktiskt skött dom där sjukgymnastikgrejjerna, det märks ju. Snart är det återbesök igen, skönt att kunna säga att det känns bättre 😊 
 
Nu ligger jag bara o väntar på att Noomie ska vakna så ska vi ta o åka till Svensjö för lite Halloween-mys med Noomies kusiner. Vi ska vara utklädda också....det blir spännande! 🎃
 
(Höstträdgården från ett annat håll..)
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej