Hahahaha vaddå nervös?! Jag älskar hur jag verkligen ser asnervös ut.. att jag var tvungen att nervös-kissa två gånger innan vi skulle köra och att jag typ hatade o älskade att göra detdär.. 
 
 
Meeen vi körde o alla verkade ha kul 😆
Jag är ju dock VERKLIGEN INTE någon tävlings-människa vilket märktes otroligt tydligt bland mina vinnar-skallar till kollegor. Haha! Nä jag kom sist jag, och har inget problem med det 🙃 
Men först kom Jonte och en liten flygtur skulle han få...
 
 
 
Jag älskar verkligen den här bilden. Den är så oss på nått sätt. Så sprallig o busig o fri på nått magiskt sätt, det är så häftigt att se.
 
 
Men sen blev det middag! Ååååh SÅ GOTT! ❤ Alltså galet gott.. och när vi ätit så vi trodde vi dog.. då körde vi efterrätt! Aaaaaaargh så jävla amazing. Galet.  Jag hoppas alla var nöjda. Dom flesta, säkert 10 av 12 var helt nyktra denna kväll o jag säger inte att man måste supa för att ha roligt men det blev en ganska lugn kväll. Skönt, å andra sidan, att kunna snacka med varandra om inte-bara-jobbet 😉 och sen så sjöng galningarna för mig när jag skulle ta ett kort. Tusan så lurad jag blev. 😂
 
 
Jag tok-skrattar alltså därav min fina min 😃😂
 
Pheew..det var den dagen det.. 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej