Här händer det grejjer! På onsdag ska jag & Noomie åka tåg genom Sverige! Det ska verkligen bli superkul, jag ser framför mig idyllen av en taggad unge som vill kolla på träd från fönstret, hälsa på alla, räkna tågvagnarna.. spela memory o rita ska vi göra, och se på plattan när mamman blir för åksjuk 👌 Haha japp, jag blir åksjuk av tåg. 😂 
Det lär väl bli 2årstrots deluxe med matvägran sömnbrist och bråk o skrik... neeee, nu var jag tråkig va!  Men inte hinner jag packa för det i helgen, nejdå!
 
För nu när vi mot Kalmar! Det är dags att plocka ihop husvagnen för vintern så hela klevshultsklanen + svärmor ser fram emot några höstdagar på campingen och lite husvagnsmys. Noomie är mest taggad av oss alla. Hon har ingen aning om vad hon gett sig in på 😂
 
Och om det hade varit nog med huvudbry för någon annan så här den här checka Néa:n prickat in en liten inventering på jobbet just den här helgen. Ni vet vart jag jobbar va? 
 
Hehe. Som tur var har jag världens bästa kollegor så allting rullar på över förväntan enligt alla rapporter hitintills. Men.... man vet ju aldrig. 
 
Jahanehe... vad har ni andra för er bland höstlöven? 😄🍁🍂
 
//mamanéa 
 

Kommentera

Publiceras ej