Alltså sakerna hon säger den där lilla 😍 
 
Vår gamla TV-möbel tänkte vi först sälja när vi gjorde om vardagsrummet, men så kom jag på att den skulle passa bra i Noomies rum, om den barafick lite färg och kärlek. Så för.. . Säkert 2 månader sen slipade jag byrån och sen har den stått som avlastningsyta  i vardagsrummet tills jag hittade bra färger att måla den med. Och såklart får Noomie hjälps till! Först grundmålade vi med vitt;
 
 
Ja, det är demidekk färg. Fett överdrivet för en byrå, men det var den enda vita färgen vi hade hemma 😂 Och sen gick vi lös med färgerna! Noomie fick välja vilken låda som skulle ha vilken färg, och vi hade varsin liten pensel att måla med, en låda i taget. På denna bild är lådorna målade 1 gång, så det behövs nått lager till innan det är dags att montera knopparna... 
 
Men det får bli en annan dag. Idag ska jag o Martin åka på roadtrip! Vi hade tänkt köpenhamn men det blev inte av att vi bokade hotell o så så.. nu får vi improvisera lite o ta det som det kommer 😆 Mamma o pappa kom hit inatt och ska vara barnvakt, Noomie är supertaggad! Vi ska vara borta 2 nätter, för att öva oss inför sommaren när Noomie ska vara en hel vecka hos mormor o mossa alldele själv!! (Om jag inte ångrar mig......) 😆 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej