Jag hade inte tänkt att jag skulle ligga nerbäddad hela påsklovet 😔 Men det är det jag gjort so far..vi skulle ju båda, träffa kompisar, åka skidor. Ingenting har vi gjort, och jag börjar känna mig lite taskig mot Noomie.. tur hon inte förstår att vi inte gör  så roliga saker som mamma tänkt. Vi har varit ute, i trädgården, och pkt pulka. Ja inte jag då, jag har legat på en renfäll i solen och försökt andas frisk luft bara. Noomie åkte pulka med både mormor, mossa o Elna, och så fikade vi.. sen har vi sett på film, igår blev det BÅDE Viaina och KungfuPanda.
(Jag o Mamma gottar oss i solen..)
 
Och i lördags var det ju påskafton! Påskharen kom och gömde paket och lyckan i Noomies ögon när hon hittade paketen var obetalbar. För att inte tala om lyckan i ögonen när hon ÖPPNADE paketen! "Wow en bok!" "Wow godis!" "Wow russin!" 
Fina Becca hade också skickat ett paket, fast jag tror Noomie är lite avårövertalad om att det var från Becca, det var ju PÅSKHAREN som fixat paket.. . 🤔 iaf, i det paketet var det KLÄDER som Bex💚 sytt 😍 Om jag orkar så ska ni få lite bilder på dem sen 😉 När Noomie öppnade det paketet var det ett ännu häftigare "wooooaaaaaoooow!!!" 
(Påskhare-gömt paket) 
 
Jag känner mig lite lite lite bättre idag. Lite. BARA varit uppe 2 gånger inatt för att ta nya mediciner och det gör inte alls lika ont i kroppen nu.. Nästa oro är ju såklart dock att Noomie blir sjuk nudå, vore väl typiskt så vi ändå inte kan göra nått lov-kul... 😕 
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

03 Apr 2018 19:04

Usch vad synd om er som är sjuka! Krya på er!

Svar: Tack 😍 och ber lite om ursäkt för gnällinläggen... det är svårt att vara positiv när man är sjuk på semestern 😆
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej