Idag fick jag ligga kvar i sängen lääänge. Ute har det SNÖAT säkert en decimeter inatt.. känns ju väkdans onödigt kan man tycka, lite vår hade inte varit fel 🤔
 
Egentligen är jag hungrig på frukost nu, men mitt påskägg med godis funkar också. 
 
Och ser ni! Jag fick en trisslott i, jag KAN faktiskt vara miljonär.. väljer att inte skrapa den förns jag är frisk nog att veta om jag vinner 😆
 
Jag har fått ordentlig hosta nu och snorig som en rejäl förkylning. Men! Igår tog jag bort iprenen helt ur min kost och sakta sakta försöker jag fasa ur även alvedonen. Gillar inte att knapra tabletter hela tiden men måste man så måste man. 
 
Igår orkade vi ta oss till slalombacken! Pappa o Noomie åkte 3-4 åk i barnbacken, jag o mamma stod i solen o mös. Jag hade velat åka, men insåg när jag inte orkade bära fram skidorna från förrådet till bilen att jag inte skulle orka åka heller. Men det gjorde inte så mycket när vi väl var där, Noomie hade kul ändå och stämningen i backen var härlig att uppleva även utan skidor. 🙂
 
Pappa/mossa o Noomie åker! 
 
Mamma/mormor går med Noomie en bit, att veta att man ska STÅ på benen är inte så lätt i början  😂
 
Nähä får se vad som händer idag. Först kanske jag ska gå ner och berätta att jag lever, klockan är ju trots allt efter 11 😂😍
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej