I lördags var vi bjudna på "uti bygda-fest" i Tidaholm hos Martins bror Daniel o hans sambo Johanna. Efter en hel del beslutsångest var jag "bonnig" i flätor, rutig skjorta o Martins förstora jeans 😆 pösigheten syns dock inte på bilden... detta kompletterade jag med ett par leriga gummistövlar som var några storlekar för stora 😂
 
 
Temafester är ju något av det roligaste! Ännu bättre när verkligen alla gäster anstränger sig och "klär ut sig", följer temat och kommer till festen på flakmoppe och i traktor 😂 värdinnan fick en bukett krondill av nån gäst och borden var dukade med halm, ägg, morötter och potatis.
 
 
Äggen blev förövrigt groggvirke senare på kvällen och morötterna & potatisarna blev drinkblandare..
 
 
Jag o Martin skulle hjälpa Daniel o Johanna att fixa iordning inför festen, men det blåste förmycket så bonnabröderna sköt lite bysse först 😂 
 
 
Grymt snygga! 😂
Sen började det ösregna, så då bar vi stolar o bord, byggde partytält och dukade. 
Det blev en riktigt riktigt härlig kväll med god mat, massa skratt, härligt folk, musik o ja allt som kan tänkas höra till en riktig fest! 😁 
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

15 Aug 2018 07:10

Hahahahaha gud vilket kul tema! Vi har precis flyttat ut från en storstad.. kanske ska köra det temat som inflyttningsfest?

Svar: Tycker jag absolut!! Det var så roligt, folk gick verkligen in för det och jag tror att tyckte det var lite skönt att få vara lite "ofixad" på en fest 😉😁
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej