Förkylning har hängt över mig sedan helgens fest i regnet tror jag, och igår kväll kom febern som ett brev på posten efter att jag stressat ner till Värnamo efter jobbet o lämnat bilen på verkstad. 
Så idag blev jag hemma. Och Noomie med. Jag har svårt att skicka iväg henne om jag ska vara hemma (inte för att det händer ofta..) så vi har suttit i soffan hela morgonen och sett på Shrek. "Shrek som hämtar Artie" tydligen nya favoriten, Shrek3 alltså, rekommenderar starkt 😆😉 
 
Nu har Noomie dock tröttnat och bygger lego i sitt rum. Jag är en riktig tråkmamma och ligger i hennes säng o ser på 💔 hon hade kanske haft det roligare på förskolan ändå 🙈 
Snart ska jag samla kraft att laga lunch. Febern är borta i alla fall men näsan är totalt täppt och mitt huvud känns som en rejäl bakfylla 😂 stackars mig va 😜 Jag hoppas att jag kan jobba imorgon 😎
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Cissi

16 Aug 2018 13:00

Usch då, krya på dig! ❤

Svar: Tack 🤗💚
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej