Vardagen är här. Iallafall strax. Det är måndag morgon, men jag jobbar kväll denna vecka. Så vi ska försöka ta det så lugnt som möjligt på förmiddagen för att mjukstarta lite.  Sen jobbar jag till 23.30 eller nått så det blir sent och jag kommer vara trött kommande mornar så då blir det också lugnt. Shit. Nu kom jag på att jag startade en tvätt igår kväll som jag aldrig hängde... 😆🙈
 
Sista veckan på semestern, tillbringades i Härnösand. Först med Winnerbäck, och sen några varma kvalmiga dagar med lite bad i havet, utflykter, och renovering. 
 
(Pappa o Martin spikar fasad..)
 
Och nja.. längtar till jobbet för jag väl inte. Men jag har ingen ångest heller. Det blir bra o jobba lite. Det är trots allt bara 2 månader tills vi ska till GRAN CANARIA för att fira mammas 50-års-dag 😎🎈
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej