Nu är alla julkort klara. Alltså hälsningar skrivna, inlagda i förseglade o adresserade kuvert. Ja alla utom 3 som jag inte kunde googla fram adresserna till XD får återkomma med det.... 
Förutom det har Noomie o jag som så många andra idag säkert julpyntat, men jag lyckades först ta några hyffsat snygga bilder på övervåningen, medans det fortfarande var någorlunda mäklarstädat XD

Gästrum.

Pysselrum. Kommer verkligen sakna att ha alla grejjer framme och kunna plocka i lådorna när man känner för det och sen bara gå därifrån o lämna allt framme 😆 

Sen var det dags för middag och jag hade varken lust eller energi för att laga nått så Noomie fick bestämma vad hon ville ha, vi kollade i frysen; 
Jag; Det finns typ....Fiskpinnar? 
N; Jaaaa!
Jag; (gillar inte ens fiskpinnar..) Vad vill du ha till det då? 
N; Köttbullar kanske? 

Ja o så lite mackaroner... 😂💪 hur var er lördagsmiddag..? 

#mamaglam
//mamanéa 


Kommentera

Publiceras ej