Haha jag inser att mitt förra inlägg inte sa nånting om.hur jag mår. Bara en beskrivning av vad som är på gång. Inte för att det är så "bara" direkt men.... ändå. 😂 

Jag ska försöka göra en ordentlig planering för framtiden och samla ihop allt, både privat och jobbmässigt, så det blir överskådligt och ordnat. 

Men nu är det en ny vecka, med nya möjligheter som man säger XD Den här veckan gör jag INGENTING utöver det som verkligen behövs. Alltså ingen storstädning, några ny gardiner som hängs upp eller tvättstugetömning häng. Sååå igår var det luciafirande på förskolan. Det lugnaste o minst fixande eveeeer dock, otroligt skönt. Jag var där vid 4 o då fikade jag o Noomie på lussebullar o glögg och pratade med fröken. Sen åkte vi hem, gjorde smoothie och såg på lite film i soffan. Sen gick vi o la oss. Tidigt. Noomie somnade 19.30! 😂 Vet inte när det hände senast... om det ens nånsin har hänt...


Ikväll är det jag som är trött, o skulle vilja gå o lägga mig redan. Noomie håller dock igång fortfarande så det får nog vänta e stund till, men vid 8 tar vi väl o lägger oss iaf 🤗

//mamanéa 


Kommentera

Publiceras ej