Aaaaalltså va?! Här ska ni får en anit-jante egoboost som heter duga! Jag skulle köpa jeans igår. In på affären, hittar några ställ med jeanstyg. Det är ungefär så mycket jag kan om jeans. Det var rätt vettiga priser, 399-499-599, det kan jag investera. Jag har jeans på mig V-A-R-J-E dag på jobbet, så de kommer ju användas. Jag såg den storleken som borde passa och plockade på mig en blå byxa i min storlek, och ett par storleken mindre, ni vet, ifall. 
En expedit kom fram o frågade om jag ville ha hjälp och jag erkände att jag inte hade en aning om vad jag  ville ha eller höll på med så helt plötsligt hade jag 68 par jeans i armarna att prova. (Nåååågot överdrivet kanske..) Olika tvättar. Modeller. Hög midja? Låg midja? Utsvängda ben? Väldigt tajta? Stretchiga? 
Jag hade lika många i min storlek som i storleken som "jag ville ha", och så gick jag o provade. De strechiga jeansen provade jag i önskestorleken först, de med mindre stretch provade jag i rätt storlek. Men sen fick jag gå ner... Och gå ner... helt plötsligt stod jag där o provade jeans i storleken UNDER min "optimistiska storlek"!?!?!?! 
 
Så japp. Jag köpte jeans. I en storlek  jag inte haft på... flera år! 😍 
 
Jag bjuder på dom bilderna. Nöjdheten går inte att ta miste på. Jag grät nästan av lycka där i provrummet... Fyfan vilken härlig känsla det är att känna sig så jävla värd. 😃 Nu ska jag minsann fortsätta träna! 😎
 
 
Hejja mig 👏💪
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

22 Feb 2018 18:20

Hejja hejja hejja dig! Du är så jävla stark Néa! <3

Svar: Tack! 😘
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej