OOj Hejsan här publicerar jag inlägg utan att skriva nått i den tydligen...  var ju inte meningen! 
Men i tisdags kväll fick Noomie feber så igår Onsdag blev vi hemma. Hon kändes dock löjligt pigg under dagen så jag var helt inställd på att jobba idag, torsdag. Men så kom kvällen och vid ca 18.30 gick Noomie självmant o la sig o somnade på typ en kvart. När vi kollade till henne var hon kokhet så febern var tillbaka och det var bara att ställa in sig på att vara hemma en dag till. Vi brukar göra så att vi kollar vem som har mest viktiga mötet och den andra får vara hemma. Jag hade inte så många möten idag men Martin hade öppningen i varuhuset och sen ska han till TANDLÄKAREN för första gången på.. 10 år. Så jag fick vara hemma. Jag känner mig lite halv hängig ska erkännas, huvudvärk o lite snorig... 
 
Igår gick vi en långpromenad iaf! När N skulle sova tyckte jag vi båda behövde lite frisk luft och jag bäddade ner henne i vagnen  så mysigt 😊 vi gick runt Klevshult och sen ut till ån vid "Åland". Det är riktigt strömt i vattnet och det var nästan helt tyst förutom vattnet och massa fåglar som sjöng där.
 
Sen sov hon när jag kom hem med så då målade jag dom gamla pallarna som vi har som soffbord... Blir väl iaf lite bättre. (Nej jag hade inte pallarna ståendes på bordet när jag målade dem. Jag ställde dem där för att torka efteråt, för att de inte ska bli håriga av att Shaggy går emot dem...)
 
Idag har vi bakat en kaka och sett på frozen. Nu sover N och jag ska måla mina pallar en gång till och sen ska ut smaka på kakan! Och träna lite borde jag göra.... 🤔
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej