Idag hade jag ingen lust att vakna. Noomie klättrade runt o sängen och jag försökte låtsassova så jag slapp gå upp. Det funkade inte. Eller jo lite, kunde ligga kvar i sängen en stund men Martin skulle ut o springa så  han letade saker och när han väl stuckit ut lekte Noomie i köket. Jag låg i sängen och hörde henne prata och sjunga och "laga mat". Jag tänkte att hon var ensam så jag ropade o frågade vad hon gjorde.
"Jag leker mamma!" 
Ska vi äta frukost?
"Nej jag måste sjunga lite Elsa först" och så sjöng hon "Ska vi inte ut o lekaaaaa" 
 
Haha gullis 😍 vi har sett FROZEN ett par gånger det senaste.......... 
 
När jag väl drog mig upp åt vi blåapannkakor som fanns kvar sen igår och sen blev det till att snabbträna för mig innan vi bytte om o åkte mot kusinkalas i Ekedalen. Just nu i bilen, Noomie har precis somnat -full av förväntan, och vi lyssnar på nån P3 Dokumentär. Sen ska vi diskutera skor..... mer om det kommer! 😉
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej