Veckan gick i rasande fart, måndag-MaryKay, tisdag-träning och fix, onsdag-bowling, torsdag- träning, snabbesök av Viktor&Albin, fredag-Martin var iväg med Viktor o kollade potentiellt isfiske o jag var barnvakt en liten stund. Sen blev vi sittande o pratade rätt länge. Nånting verkligen varje dag. Phu!  Asså det är roligt när det händer grejer och allt den här veckan har egentligen varit roligt (mja.. det där med träning... 😂)  
 
Imorse sov vi allihop till klockan 8. Då gick Martin o Noomie till soffan o kollade på film. Jag kunde inte somna om så jag följde efter strax efter. 
Jag o Nomnom åkte till Värnamo och shoppade på förmiddagen. Lite presenter inför morgondagens kalas och så fyndade jag lite på rean! TVÅ par tajts till Noomie för 45:-. Totalt alltså. Halva reapriset, ibland har man tur 😆 Till mig köpte jag en glittrig necessär som jag tittat på förut. Inget jag unnar mig direkt o jag har en glittrig liten smink-neccesär redan. Men, jag älskar den jag har och blicken dras alltid till glitter så när den var på rea kunde jag helt enkelt inte låta bli. 🙈 
 
 
När vi kom hem åt vi "blåa pannkakor" på order av Noomie 😂 och sen har vi grejat med tvätt och lagat matlådor som inte hunnits med i veckan. Imorgon blir det Dambergs-kalas i Tidaholm och sen väntar en ny vecka med nya utmaningar 😆🙈🎈😂
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej