Ushaförlåt för den usla uppdateringen hör numera.. jag orkar inte riktigt... när vardagen rullar på är varenda minut planerad och när heögen väl Kommer älskar jag att lägga iaf en halvdag på att göra ingenting. 
 
 
I söndags fyllde Martin år! Jag o Noomie sjöng och gav frukost på sängen, och sen åkte vi iväg o bowlade 😎 Jag vann!! Haha, det är första gången som jag vinner emot Martin 😋 Efter bowlingen åt vi lunch på espresso house  (haha! Martin fick välja lunchställe o hans val blev Max. Jag sa dock att nä lite bättre kan vi faktiskt o så blev det lokala fiket 😆) 
 
 
 
Sen åkte vi hem o då kom Svärmor o Martins syster+dotter och fikade. Sen fick Martin välja middag: 
 
riktigt hälsosam dag det där.. 
 
I måndags kom ett par kompisar över, och hade med sig en tårta 😍 
 
Det är bra tycker jag med gäster som tar med sig fika  😁Sen har vi sett på hunger games på kvällarna den här veckan, så bra filmer faktiskt! Hemska, galet hemska, men bra 🤓 
 
Nehe o annars..... 3 saker går emot oss och 1 följer med.. typ så och jag önskar att jag hade orkat vara mer öppen om det men... ja vad ska man göra..  😆😐
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej