Så har jag klarat av både första och andra dagen och helt serriöst gick jag runt med ett fånigt leende på läpparna hela första dagen. Jag älskar ju mitt jobb! 😁 Plötsligt kunde jag inte förstå varför jag våndades så kvällen innan, this is fucking awsome! 😎🙈 
 
Ungefär 200 mail gicks igenom, det mesta är ju redan löst av någon annan så trots mängden ingen jättebörda. Och sen har jag pratat med folk. Hälsat, kramats, hört semesterhistorier om allt från renoveringar. badstränder, utomlandsresor, småbarnskaos, storbarnskaos, studenter och bröllop. Salig blandning upplevelser och inte bara jag kände mig piggare och gladare än innan semestern utan humöret och stämningen överlag har varit positiv och härlig!
 
Imorse åkte Noomie och mamma & pappa. 🙈 Det var väääldigt tyst när jag kom hem från jobbet, jag vågade inte riktigt gå in på Noomies rum, varför jag nu ens skulle göra det.. Men jag ville kolla så hon verkligen inte var där. och se hur fint de städat 😉 Riktigt konstig känsla att hon inte var där, hon har ju faktiskt ALDRIG sovit borta förut! Alltså själv. Antingen har vi varit med, eller så har hon haft barnvakt som sovit hemma hos oss. STORTJEJ?! 😍
 
Nu ska vi bara jobba 2,5 dag till, sen åker vi upåp till Härnösand och har ytterligare en veckas semester! 🙃
//Mamanéa

Kommentera

Publiceras ej