Ju närmare det kommer ju mer försöker jag undvika det.. efter tre jättehärligt veckor med värme, ledighet, tid tillsammans, bad, sena kvällar, långa mornar och massa skratt och känslor med mera är det dags för mig att jobba några dagar igen. 4.5 dagar. På fredag vid lunch åker vi till Härnösand och går på Winnerbäck-konsert! Och sen blir det en vecka i Norrland med vänner, familjen, lite renovering och antagligen både långa nätter och sovmornar. 😎 
 
Jag "syter" verkligen för att jobba imorgon. Jag har inte alls någon lust med det. Men jag vet att timmarna kommer flyga fram när jag väl är där och dagarna kommer förmodligen bli långa och hektiska denhär veckan.. vilket blir kul! 
Noomie ska få vara ledig i veckan dock, med min mamma o pappa. Först ska dom vara här hemma, sen åker dom norrut med stopp i Skiren (där vi nyss va 😆) och så ses vi på fredagskväll igen.. hu.. det blir långa dagar utan henne...... Jag är så tacksam för att vi kunde pussla ihop det såhär så hon iaf kunde ha flera veckor sammanhängande ledigt, även om det blir hoppigt för mig. Jag är också glad över att ha en sån familj som kan ta hand om Noomie en vecka och vill åka iväg med henne helt själva och "ha hand om henne" ordentligt. Men.... det bränner i mammahjärtat av att veta att jag kommer vara 80 mil ifrån henne i flera dagar..... ush o fy. 
 
Men..... nu måste jag sova. Imorgon är hon hemma här, och hur mycket jag än låtsas som ingenting, så är det vardag imorgon. 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej