Pheuw. Det är fredag. Det är helg. Veckan är över och det finns någon form av förhoppning om att kommande vecka blir...........något annat. Den här veckan har varit kaos. Kaos. Det har flyttats, målats, diskuterats, förklarats.... det är inte ofta någon verkligen frågar vad jag gör på mitt jobb men i vintras ställdes frågan till mig och jag fick, utanför jobbet, försöka förklara vad mitt jobb gick ut på. Det är en del hit en del dit, denna veckan har det varit allting. Och som om inte det vore nog har jag såklart tystnadsplikt 😂👌
 
Martin har varit i Norge med sitt jobb och hemma har vi en hund som bajsat inne (whyyyy!?!!?) Och tiden för Noomies utv.samtal fick vi flytta för vi.... fick inte  ihop det =kassa föräldrar?! 
Och just det vi har sålt skor!! Köp gärna mer på lenom.nu  och.... ja just det, TVÅ saker till! 
 
1. Jag har börjat sälja Mary Kay 
2. Jag står på kommunfullmäktige listan i Vaggeryd. Vaggerydsbor: rösta på Vänsterpartiet! 
 
Herregud. Jag vet att ovan 2 punkter behöver mer förklaring än så... Jag hoppas jag orkar skriva det snart 😂 
 
Några av mina middagar denna vecka;
 

1 kommentarer

Johanna

16 Jun 2018 12:13

Har du blivit vegetarian? :D

Svar: Hahahah nej verkligen inte!! Men.... ena dagen asnyttig2o andra dagen köpe-mat var mest det jag ville visa..
Noomie gillar inte kebab o jag var inte sugen på pizza därav provade vi falafel. Som inte heller var så uppskattat tyvärr... 😂
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej