Jag går kvällskift. Igen. Haha, ALLA frågat mig om jag "inte gick kväll nyss"..... mmmm...jo det gjorde jag.  Iaf. Jag borde ha sagt att sen här veckan skulle vara kaos. Imåndags var det "bara jobb" 15-23.30, men i tisdags var det möte vid 13 så min arbetstid blev ca 12-23.45 
Idag var det sommarfirande på förskolan vid 16, så jag tog halva dagen ledigt och var först blom-ansvarig till förskolepedagogerna, fikafixare till familjen o så var det lite handling, diskning, städning.... det var ett bra firande med dans och lite picknick, barnen lekte o pedagogerna blev glada för sina "blommor", jordgubbsplantor och ett kort där det stod "tack för att du hjälpt oss att växa" och så barnens namn. 
 
 
Sen jobbade jag. Typ 18.30-23.30. Men inte kan jag sova än för det... Jag är vansinnigt avundsjuk på kollegorna som säger att det är ju bara att lägga sig ner så sover man (efter att ha jobbat kväll..) nja... Jag måste alltid ligga o fundera lite först 😉 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej