Herregud. Den här veckan har gått i ett. Jobbet har inte riktigt alls varit.. lugnt och hemma har det varit tusen saker att fixa med. Idag hade jag en tokeffektiv halvdag på jobbet och sen drog vi mot ooooslo!! 
 
 
Det var en galen eftermiddag i bilen som förtjänar ett eget inlägg egentligen, vi hade missförstått vårt Elna befann sig med ungefär  20 mil, jag kände av migrän o åt mediciner, Noomie kräktes i bilen, vi tappade bort Martins plånbok, när vi väl kom till hotellet hade de ställt in en bebissäng (vi har bokat en dubbelsäng +1  extra säng till Elna)..... Elna o jag åkte iväg för att köpa lite kvällsmat, och om nån undrar så säljer de öl på vanliga mataffärer i Norge men bara fram till kl.20. 😂 så alkoholfri öl fick det bli och sen slocknade alla (utom jag......) till nån japansk film textade på norska.
 
Imorgon ska Martin o Elna springa tough viking! Jag o Noomie ska... hejja på. Och äta glass. Och sen ska vi åka förbi störta Elgiganten  butiken bara för att vi är i närheten och sen rullar vi hem igen.
 
Just nu ligger Noomie Martin o Elna o sover., så jag ska försöka sova med 😎
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej