Det är nästan så tyst så det gör ont i öronen. 
Jag la mig på sängen när jag kom hem o Martin & Noomie är iväg o handlar. Det blåser rätt mycket ute, men det är varmt. Jag borde börja laga middag. 
 
Nu är det semester. 3 långa sköna veckor av.. att göra vad vi vill. Ät om du är hungrig. Sov om du är trött. Ja, med inslaget då att man har en 3åring också 😆 redan imorgon kommer Chrille o Becca hit! Vi ska göra lite utflykter men mestadels blir det hemmapyssel och vinkvällar. 
Det känns sådär magiskt långt 3 veckor, fast det inte är så långt alls. Det kändes långt att gå ifrån jobbet också, tugnt. Kontrollbehovet i mig har ju dubbelkollat allting ungefär 250 gånger men... man vet ju aldrig. Jag skickade några extra påminnelser till mina (stackars, as-påminda) teamledare, och sen körde jag lite truck. Flamsade lite på avslutningsmötet för ena teamet, och "morgonmötet" för det andra. Kramade om ett par kollegor o gick. Det känns så konstigt. Om 6 veckor är alla tillbaka igen och jag vet att det kommer gå fort. Och bra. Och att jag kommer kunna stänga av. Men.... det känns fan tungt ändå 😂 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej