Ja nä norrlandssjuka är nått helt annat... Men ni vet det där med att man går på semester o vaknar upp första dagen med halsont o täppt näsa? 
Eller när det äntligen är helg efter världens längsta vecka och man känner febern stiga till fredags-tacosen? 
 
Det där med att man slappnar av o så blir man sjuk. 
Nu var jag ju inte helt hundra igår iförsig men det märktes väldigt tydligt bara vi kom innanför dörren hos mamma o pappa att hela kroppen gick in i nått sjukmode..ändå följde jag med o handlade en sväng innan vi lagade mat men sen kraschade jag totalt. Middagen smakade ingenting och jag tog en liten skvätt vin men valde sen att fylla på med Ipren & Alvedon istället. Mamma fick natta Noomie, inte för att nån av dom var ledsna för det 😂 Dom har ju inte träffats sen jul.. 
Men jag låg och huttrade och jämrade mig i fleesetröja och under duntäcke..inatt vaknade jag av mig själv när det var dags för ny alvedon och nu här på morgonen har "sjukan" flyttat runt lite till att täppa igen näsan/bihålorna och jag har börjat hosta... får se hur länge det här håller i sig.. med Ipren o Alvedon i kroppen känns det iaf okej just nu, men det är klart jag har inte blivit upp än, och änsålänge är jag den enda som är vaken..... 😂😎🤗 
 
Hur sover den katten?!
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej