Vilken vecka det blev! Men vi grejade det 😉 Idag ska vi städa lite och sen bara vänta tills Martin kommer hem 😉 
 
I onsdags hade vi besök här av Jenny som också var tillfälligt ensamstående, hon med två barn.. det blev pannkakor och massa lek för barnen, och riktigt härliga o ärliga samtal för två trötta mammor. 
 
På torsdagen åkte vi till lekparken direkt efter förskolan för att få lite frisk luft. Det var välbehövligt, jag hade sån huvuvärk efter jobbet... Det blev inte en lång stund men ändå, lite sol o frisk luft! Sen åt vi resterna av pannkakorna och såg på film i soffan 😍 
 
 
I fredags hade jag dock planerat in en utflykt så efter förskolan BADADE vi! Det var första gången i Skillingaryd sen vi babysimmade, men vi har badat på lite andra ställen förut. Noomie var iaf riktigt modig och hoppade från kanten och simmade "själv" med armpuffar 😍 sen  fikade vi lite och såklart blev det lite bastu innan vi åkte hem o gjorde fredagsmys. Vi somnade tillsammans i stora sängen sen, det tar på krafterna att bada 😆 
Igår hade vi inte mycket planerat, vi skulle till Per&Jenny och äta våfflor vid 15. Men så såg jag att det var bytardag i Skillingaryd så vi åkte dit. Mötte massa folk vi kände där, två av Noomies förskolefröknar bland annat. Och så Cissi med Elin som bjöd in oss på lite fika efteråt så när vi fyndat klart åkte jag o Noomie hem till dem. Efter några timmars lek o bus åkte vi hem för att sova och när Noomie sovit typ en timme slängde vi oss vidare för att hinna till våffel-lunchen 😆 
Sen blev vi där några timmar och när vi väl kom hem orkade vi inget mer än sätta igång en film o mysa ihop oss i soffan. ❤ 
 
Och idag sitter vi i soffan o äter frukost. Det är mulet ute men jag ska försöka få ut oss en sväng innan Martin kommer. Han borde vara här till lunch så vi hinner umgås lite iaf. På fredag är det dags för nästa äventyr, då åker jag o Noomie till Härnösand! 😄 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej