Jag vet inte riktig hur det gick till men vid nått tillfälle ikväll fick Noomie tag på min telefon och tog lite kort.. annorlunda perspektiv.. 😆
 
Hennes lekkök;
 
Och min personliga favorit, ett förevigade av en målning..;
 
Det är en "Elin & Elna-bokstav" och nått annat som tyvärr inte riktigt gick att återge.. 😂😍 
 
Själv är jag förkyld.. täppt i näsan o lite hängig, men framförallt har jag fått en röst som liknar en whisky-älskande rökare... typ..inte jättehett. 
 
Idag efter jobbet blev det städning. Imorgon kommer nämligen en MÄKLARE hit! Vi ska gå egenom huset, förhoppningsvis få till en riktigt bra värdering, och lägga upp en preliminär plan för försäljning.. spännande! Jag har aldrig sålt ett hus förut så jag ser fram emot erfarenheten det kommer ge mig. Även om jag som jag skrivit om tidigare inte riktig "vill" flytta egentligen.. ush det är så jobbigt när mina vänner blir ledsna när jag berättar att vi letar annat boende. Det är ju den största nackdelen såklart, att kanske förlora någon vän.. dock har jag flyttat så mycket i mitt liv, att jag liksom vet vem som kommer finnas kvar där o inte. Vissa vänner försvinner, men endel, de som verkligen betyder, kommer finnas kvar. 
Jag vet det. Men det känns såklart tufft ändå. 
 
Okej, det är jobbigt att skriva om. Även när jag försöker vara positiv blir det tugnt.. det är ändå ganska blandat. Det kan bli spännande med lite förändring, med ett nytt hus att fixa med och lära känna nya vänner, grannar, föräldrar till barn i samma ålder.. Samtidigt som det känns rätt onödigt att lämna det vi har här, eftersom jag trivs så....
 
Men det  blir bra. Det blir alltid bra, till slut.
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej