Martin har äntligen börjat på sitt nya jobb i Linköping! Den här veckan är första veckan DÄR. O han verkar trivas sofar! För mig o Noomie innebär det ingen större skillnad men vi kämpar på med alltifrån dagislämningar till hundpromenader. 
Det svåraste med att vara själv i vardagen är allt det där fixandet med mat tycker jag. Det ska ju vara någorlunda nyttigt, mättande och varierande... varierande är det iaf. Igår blev det pizza; 
 
Noomie fick både beställa och titta på när de gjorde pizzan, spännande äventyr. Hon fick välja vad som skulle vara på, ett framgångskoncept kan jag säga för hon åt riktigt bra sen! 
 
Idag blev det färskpasta, och massa stekta grönsaker! Enkelt o gott! Nu hade jag i bacon också för att det är gott men annars kan man ju äta det vegetariskt 🙃
 
 
Det blir en hel del pannkaka också, och nån dag ibland äter vi gröt efter Noomies önskemål. Tur att hon inte är så kräsen iaf 😂
 
Annars går det rätt bra. Jag har dragit på mig en förkylning och kör hela rejset med huvudvärk o igensnorad näsa och nyser som en pollenallergiker på våren..det är jättehärligt. Dock känner jag mig rätt pigg så jag jobbar ju ändå men nått galet är det.. jaja, imorgon är det fredag o jag ser verkligen fram emot att Martin kommer hem!! 
 
(Du får skylla dig själv när du aldrig kan se normal ut på kort älskling.)
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

02 Nov 2018 21:24

Hejja hejja Néa! Du är en hjälte! <3

Kommentera

Publiceras ej