Det börjar mörkna, och det känns himla bra. Det betyder att jag snart klarat av den här dagen, som varit lång o jobbig med mitt barn ute på vägarna 40-80 mil härifrån... mamma o pappa körde ner henne till Stockholm. Där min kusin möter upp hemma hos min mormor, och har hand om Noomie ett tag tills Martin kommer dit senare ikväll.. haha vilken logistik! 😆 

Först fixade jag färdigt Noomies adventskalender!! Det blir dock ett eget inlägg om den lite senare ;) men det var ju den roliga delen.. 

Sen städades kök o vardagsrum, dammsög, skurade golven, plockade grejjer till förbannelse..o nu får ni inga "före-bilder" tyvärr men så här fint blev det iaf...  ser ni min fina pride-disktrasa?! Jag fick den i "gå bort-pressent" i somras 😍

På tisdag kommer mäklaren hit o ska fotografera huset inför kommande försäljning. Det känns både riktigt förjävligt och lite lite spännande. Den här veckan har verkligen varit en prövning på ett helt nytt sätt, man ska väl ändå inte behöva bo såhär ifrån sin familj!?  Så det ska faktiskt bli helt underbart skönt att få flytta ihop med Martin igen XD 


Mitt fina fina älskade kök 😭😭 Det är helt klart dethär rummet jag kommer sakna mest. Framförallt för att vi har ritat o byggt det själva (med hjälp av vänner o familj såklart) och det verkligen blev som vi ville..Jag har trivts så himla bra här sen köket blev fixat och jag försöker tänka positiva tankar, som att jag har fått njuta av det i 2.5 år ändå, det är ju rätt bra 😍💪

Jag har också städat "pysselrummet" vilket verkligen var skitsvårt för det är så mycket saker där som verkligen inte här nån snyggare plats än mitt på bordet.. 😆 men nu får det nog duga iaf. Antar att fotografen kommer ändra om endel oavsett när det väl är dags.. 


Det som är kvar nu är Noomies rum. Jag har inte gått in där mer än lite snabbt med nån grej bara på hela veckan. Det känns konstigt att plocka i hennes grejjer utan att hon är där.. men det måste ju bli gjort också så jag ska försöka sätta igång med det... eller.. ska jag ta matpause först?! 🤔 

//mamanéa 




Kommentera

Publiceras ej