Vilken helg!  
I fredags inleddes helgen med föreläsning av han som startade "Glada Hudik-teatern"(glömt vad han heter🙈) vi skrattade så vi grät och ibland grät vi för att det han berättade var så hemskt. Verkligen imponerande och inspirerande! Tro på andra människor -var budskapet.
Sedan blev det 3-rätters middag och underhållning, dans, musik och tal i ett stort tält nere vid vattnet.
 
 
Lördagen bestod av teamaktivitet som jag skrev innan, massa olika grenar och det var riktigt roligt! Jag var i ett lag med 2 andra varuhuschefer, VDns "högra hand" samt en annan som var där som "respektive". Det var rätt jobbigt i början när jag inte kände någon och skulle kallprata lite, men pratar man om typ hur stora barn man har, vart man bor osv går det ju rätt fort 😂 En av de andra var dessutom uppvuxen i HÄRNÖSAND! Vad är oddsen för det liksom?! 🤔
Vi vann inte eller så, men vi hade riktigt kul hela dagen! 😊 På kvällen blev det........KRÄFTSKIVA!! 
Det blev inga kräftor för mig alls förra året så jag verkligen längtade!! Ordentlig kräftskiva med, tusen skålar, allsång, tävlingar och såklart hattar, haklappar och våtservetter😂 När alla hade ätit sig asmätta på kräftor, aioli, räkor, pajer och allt annat, blev det dans, drinkar och skratt halva natten. Alla var nyfikna på Martin, han är nyast i gänget så det var många som ville prata både jobbstrategier o privat med honom, spännande att se var den här resan tar min rockstjärna! 😃😘 
 
På söndagen sov vi länge, åt hotellfrukost och sen var det dags att tacka av och åka till Väsby för att hämta vår lilla huligan och  bege oss hemåt. 
Kolla vilken utsikt vi vaknade till; 
 
 
Tyckte även denna vägg mellan badrummet/sovrummet var riktigt häftig, och prick-krokarna på väggen var lite kul inslag 😊 
 
 
Idag är det måndag. Vardag igen och jag går kväll denna vecka för att få ihop vardagspusslet kommande veckor. Det var inte länge sen sist och jag ser inte riktigt fram emot det, men nu kör vi 😉😆
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej